Mažesnės ar dar nesenai įkurtos įmonės normalu, kad dar neturi vidinio personalo specialisto, o vadovas turi koncentruotis ties verslo vystymu, tačiau personalo klausimus vis tiek kažkas turi spręsti, vidinė dokumentacija turi būti ruošiama, kad išvengti neatitikimų teisės aktų reikalavimams, kažkas turi užsiimti darbuotojų paieška ir jų įdarbinimu, taip pat juk daug lengviau vystyti verslą, kai visi procesai yra reikiamai sustyguoti. 

Įmonėms, kurios turi vidinį personalo skyrių, gali prireikti papildomos pagalbos staiga išaugus darbų apimtims, kažkam iš kolegų išėjus atostogų ar ieškant kuo pakeisti išeinantį iš darbo personalo specialistą.

Humanfirst – vadovų ar personalo skyriaus pagalbininkas tiems darbams ar projektams, kurių poreikis iškilo čia ir dabar. Darbdaviui nereikės rūpintis šio specialisto gerbūviu, papildomu sveikatos draudimu, darbo priemonėmis ir kitais dalykais, kuriuos reikia apgalvoti įdarbinant darbuotoją, atliekame darbus, dėl kurių susitariame ir niekam nereikia galvoti, kuo dar mus užimti, kai poreikio nebėra, esame pagalba tada, kada reikia.

Personalo administravimas

Techninės užduotys paprastai atima daug žmogiškųjų resursų ir kas be ko laiko, tad darbuotojų darbo santykių administravimą galite patikėti mums.

 


Darbuotojo asmens bylos suformavimas.

Dokumentų, susijusių su darbuotojų įdarbinimu, sąlygų pakeitimu ar išdarbinimu, administravimas.

Darbo tvarkos, darbų saugos ir kt. dokumentų rengimas, darbuotojų supažindinimas su jais.

Įsakymų, raštų, kitų vidinių dokumentų rengimas.

Periodinių privalomų sveikatos patikrinimų organizavimas ir kontrolė.

Taupydami jūsų laiką atliksime dalinę arba pilną naujų darbuotojų atranką. Maksimaliai įsigilinsime į esamus poreikius, pateiksime savo įžvalgas ir rekomendacijas.

 

Dalinės personalo atrankos vykdymas (darbo skelbimų rengimas, jų sklaida, kandidatų vertinimas, atrankos pokalbių telefonu pravedimas, esant kliento poreikiui vykdomas kandidatų testavimas).

Pilnos personalo atrankos vykdymas (darbo skelbimų rengimas, jų sklaida, atrankos pokalbių vedimas, kandidatų vertinimas, jų pristatymas klientui, esant poreikiui, dalyvavimas sekančiuose atrankos etapuose, kandidatų testavimas).

Vertės pasiūlymų kandidatams rengimas, pristatymas.

Personalo veiklos auditas

Įvertinsime procesus, kurie galimai įmonėje neveikia, rasime sprendimus, kurie padės efektyvinti personalo valdymą, sumažinsime riziką patirti nuostolius dėl galimų neatitikimų galiojantiems teisės aktams.

 
 

Peržiūrimi įmonės naudojami dokumentai, vertinamas jų atitikimas galiojantiems teisės aktams.

Vykdomi aptarimai su vadovais, personalo skyriaus specialistais bei pasirinktais darbuotojais.

Peržiūrima kiekviena personalo valdymo sritis, vertinamas jos efektyvumas, darbuotojų bei vadovų grįžtamasis ryšys.

Pateikiama ataskaita su situacijos apžvalga, rekomendacijos pagal gerąją personalo valdymo praktiką.

Susidūrus su laikinu personalo valdymo darbuotojų trūkumu (vaiko priežiūros atostogų metu, didėjant darbuotojų skaičiui, trūkstant kompetencijų didesniems personalo projektams įmonės viduje ir pan.), jį užpildyti gali laikinas personalo vadovas.

 

 

 

Atliekamas personalo veiklos auditas.

Prižiūrima ir atnaujinama personalo dokumentacija.

Tobulinami ar kuriami personalo valdymo įrankiai, motyvacinės, veiklos vertinimo sistemos ir kt..

Vykdomi visi einamieji personalo projektai pagal įmonės poreikį.